Kontakt
Dana Crlíková
Dana Crlíková je designérka i výrobce všech produktů, které v e-shopu najdete. Stará se také o vaši spokojenost a pokud máte jakýkoliv dotaz, ráda jej osobně zodpoví.
Ceník – zaslání Českou poštou po ČR:
Ceník – zaslání Českou poštou na Slovensko:
Platbu za zboží v e-shopu je možné provádět pouze tímto způsobem:
Jakmile platba dorazí na náš účet, zboží expedujeme, pokud je skladem. Anebo začínáme vyrábět, pokud je na objednávku.
Je ale také možné zaplatit při osobním převzetí zboží na naší adrese – Dana Crlíková – Montmat, Návrší Svobody 7/22, 623 00, Brno. Potom lze platit těmito způsoby:
Za osobní převzetí si neúčtujeme žádný poplatek a je zcela zdarma
Reklamace a vrácení zboží je vždy nepříjemné pro obě strany. Myslíme si ale, že pokud už k reklamaci dojde, není třeba házet „klacky pod nohy“. Proto pro vás máme pár tipů k tomu, jak to udělat co nejlépe.
MontMat samozřejmě na všechno zboží poskytuje 2 letou záruční dobu a zboží také můžete vrátit do 14 dnů od převzetí zboží.
Pokud vám dorazilo poškozené zboží nebo se během 2 let stane s produktem nějaká nepříjemnost, můžete zboží poslat zpět. Postupujte prosím pomocí těchto kroků:
Pokud zásilku budete zasílat přepravcem, je dobré vědět, jak zásilku připravit:
Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce (pokud je nová). Ke zboží přiložte doklad o koupi (fakturu, popř. výpis z účtu). Vždy, prosím, použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení výrobku/ů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit.
Jak je to s vrácením zboží, které mělo vyraženo iniciály, speciální text či jinou specifickou úpravu:
Pokud při objednávce zboží objednávající zvolí možnost ražby iniciál, monogramu nebo vlastního textu, nemůže být zboží vráceno nebo vyměněno. Takto modifikované zboží je považováno za výrobek na zakázku a nemůže být v souladu s občanským zákoníkem vráceno.
Pokud vám ale u takto modifikovaného zboží např. praskne spona, samovolně se uvolní šev apod., je to samozřejmě důvod k reklamaci. Vše posuzujeme individuálně a vždy se snažíme vyřídit k absolutní spokojenosti zákazníka.
Kompletní informace o reklamaci a reklamační řád najdete na našich stránkách v Obchodních podmínkách.
0 - počet položek v košíku (0 Kč)