Obchodní podmínky MontMat shopu
MontMat shop
Česká republika
DIČ: CZ7751123963
1) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva
Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky je kupující automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem. V detailu každého výrobku i v potvrzení objednávky je předpokládaná dodací lhůta zboží, které nebylo skladem. Všechny položky v obchodu, kromě označených jako Výběr z variant a Na objednávku, jsou skladem (i když tak nemusí být označeny). Pokud zboží není na skladě, budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání.
Pokud provedete storno objednávky do 12 hodin, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžete poslat e-mailem případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.
2) Druhy dopravy veřejnými přepravci:
Objednávku je možné vyzvednout vždy dle domluvy. Objednávky, které jsou skladem, je možné vyzvednout už druhý den, je ale také nutná domluva. Domluva může proběhnout e-mailem (pouchdan@seznam.cz) tak i telefonicky (604 987 822).
Zboží je doručováno společností Česká pošta, s. p.
Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsobu dopravy. Reklamace poškozené zásilky je možná pouze u převzetí!
3) Záruka
V balíku vždy najdete daňový doklad. Záruční lhůta začíná běžet datem doručení výrobku zákazníkovi. Datum doručení výrobku/ů zákazníkovi prokazuje zákazník. Ve sporných případech může být záruční lhůta prodloužena o 5 (slovy pět) dní jako náhrada za čas dopravy.
4) Rozpor s kupní smlouvou – obecné informace
Na zboží poskytujeme záruční dobu danou zákonem, tj. 2 roky.
5) Odstoupení od kupní smlouvy
5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
- na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
- na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího,
- na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li kupující jejich originální obal, na dodávku novin, periodik a časopisů, spočívajících ve hře nebo loterii.
5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.
5.3. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny nebo sídla prodávajícího. Pro doručování odstoupení od smlouvy je možné využít jak doporučeného dopisu, tak e-mailu.
5.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
5.5. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky, a to vč. nákladů na dodání, přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
5.6. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
5.7. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
5.8. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
6) Doručení a dodací podmínky
Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají.
7) Způsoby úhrady
Osobní odběr – platba je možná hotově nebo platební kartou při osobním odběru na výdejním místě.
8) Reklamace
Pokud při objednávce zboží objednávající zvolí možnost ražby iniciál, monogramu nebo vlastního textu, nemůže být zboží vráceno nebo vyměněno. Takto modifikované zboží je považováno za výrobek na zakázku. Zboží opatřené vlastním textem nebo monogramem či iniciály bylo upraveno na přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a nemůže být v souladu s občanským zákoníkem vráceno. Pokud si zákazník pouze vybere zboží z již existující nabídky, aniž by přispěl nějakým vlastním specifickým pokynem k finální podobě zboží, nelze mu bez dalšího odepřít právo na vrácení zboží.
- Připravte zásilku dle popisu níže. Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás.
- Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu zašlete dle popisu níže vámi zvoleným přepravcem.
Jak zásilku připravit
Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy, prosím, použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení výrobku/ů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Zboží odešlete na adresu: Dana Crlíková, Návrší Svobody 7/22, Brno, 62300. Na výše uvedené adrese se nachází provozovna s dílnou a zboží tam můžete během otevírací doby doručit i osobně.
9) Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.
10) Reklamační řád
Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace, musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.
V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže: zašlete výrobek na adresu: Dana Crlíková, Návrší Svobody 7/22, Brno, 623 00. Na výše uvedené adrese se nachází provozovna s dílnou. Zboží zde můžete doručit i osobně (po domluvě e-mailem nebo telefonicky). Jakmile budete vědět, kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás. Zboží musí být kompletní (včetně příslušenství). Ke zboží přiložte doklad o koupi. Zásilka zaslaná na dobírku nebude převzata. Doporučujeme Vám zboží pojistit. Ihned po obdržení zboží Vám zašleme reklamační protokol.